
"Висадив пасажирку посеред траси": у Дніпрі перевірили водія автобуса

На автостанції у Дніпрі провели рейд та оштрафували водія автобуса.
У центрі скандалу опинився відомий перевізник, чиї квитки реалізує онлайн-сервіс. Пасажирка розповіла, що водій висадив її просто посеред траси — за 6 кілометрів від пункту призначення, попри те що у квитку була вказана конкретна автостанція.
"Квиток коштував майже 1 200 гривень, маршрут був заявлений як без пересадок, але довелося пересідати на інший транспорт. Та найгірше — мене викинули з речами на узбіччі. Добре, що це сталося вдень, а якби серед ночі? Думай, як добратися сам: пішки, попуткою чи ще якось", — обурюється пасажирка.
Ситуація викликала великий резонанс у соцмережах, і до справи підключилася Укртрансбезпека.
Перевірка в Дніпрі
Працівники Укртрансбезпеки під час моніторингу соціальних мереж звернули увагу на скаргу й відреагували. Інспектори провели рейд на автостанції у м. Дніпро та перевірили автобус вказаного перевізника.
"Провели рейд на автостанції у м. Дніпро та перевірили автобус вказаного перевізника", - йдеться в повідомленні.
У водія було виявлено відсутність документів, а саме:
- витяг з дозволу на перевезення пасажирів на міжміському міжобласному автобусному маршруті загального користування;
- схеми маршруту.
Відповідальність за порушення складає 17 000 грн.
Як не потрапити в подібний інцидент
Укртрансбезпека закликає всіх перевізників дотримуватися законодавства, аби уникнути зайвих витрат і зберегти довіру клієнтів.
А пасажирам варто пам’ятати, що обираючи квитки онлайн, перевіряйте перевізника і не соромтеся скаржитися у випадку порушень. Бо за ваші гроші ви маєте право отримати якісний і безпечний сервіс — а не «висадку в чистому полі».
Повідомити про порушення на транспорті можна за посиланням: https://complaint.dsbt.gov.ua/violation.