• Головна
  • Учнівські квитки по-новому: що змінилося та як діють у Дніпрі
15:30, 2 червня

Учнівські квитки по-новому: що змінилося та як діють у Дніпрі

Учнівські квитки по-новому: що змінилося та як діють у Дніпрі

У Дніпрі оновили процес подовження та перевипуску учнівських квитків.

Завдяки електронному квитку учні й надалі користуються передбаченими пільгами — безкоштовним проїздом у міському електротранспорті та 25% знижкою на автобусні маршрути. Ці переваги діють безперервно, навіть під час канікул.

Дніпро запровадило оновлений та зручний механізм подовження дії учнівських квитків та їх перевипуску, який повністю переведено в електронний формат. Відтепер жодних паперових заяв або походів до шкільної адміністрації. Усі процедури автоматизовані та відбуваються онлайн. 

Головне нововведення — цифровий учнівський квиток, який інтегровано в застосунок «єДніпро». Є у розділі «Документи». Він доступний як в акаунті учня, так і в акаунті одного з батьків.

Документ оновлюється автоматично після того, як класний керівник підтверджує переведення дитини до наступного класу та завантажує нове фото.

У 2024 - 2025 навчальному році оновлення квитків стосується учнів 4-х та 9-х класів, термін дії квитків яких сплинув 31 травня 2025 року. Вони автоматично змінюють колір у застосунку «єДніпро». Це свідчить про успішне завершення процесу оновлення та переведення учня до наступного етапу навчання.

Як продовжити дію учнівського квитка

В міськраді повідомили, що перш за все батькам потрібно лише передати класному керівнику оновлену фотокартку дитини.

"Фото можна надати в електронному вигляді через будь-який зручний канал комунікації. Важливо, щоб фотокартка була зроблена на білому фоні, без головних уборів та окулярів, з чітким зображенням обличчя. Після отримання фотокартки заклад освіти завантажує її до електронної картки учня, формує відповідні списки і передає їх до комунального підприємства «єДніпро». Ми перевіряємо отримані дані, передаємо їх на друк та готуємо до видачі готові учнівські квитки. Після цього представники закладів освіти самостійно забирають учнівські", — зазначила під час брифінгу заступниця директора з організаційних питань у комунальному підприємстві «Цифрова трансформація та автоматизація інформаційних процесів міста «єДніпро» ДМР Софія Приліпко.

Вона зазначила, що якщо квиток не відображається у застосунку, то треба звернутися до закладу освіти.

За додатковими питаннями щодо учнівського квитка або користування застосунком «єДніпро», звертайтеся на гарячу лінію КП «єДніпро» за номерами:

  • 067 876 94 49,
  • 050 876 94 49,
  • 063 876 94 49.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#056 #Дніпро #новини Дніпро #новини Україна #сайт Україна #сайт Дніпро #новости Днепр #новости Украина #ситуація в Дніпрі
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...