Немає мобільного зв'язку та інтернету: у "Київстар" прокоментували збій та пояснили, що робити
Сьогодні вранці абоненти Київстар помітили, що пропав мобільний зв'язок та інтернет. Сталося це раптово, викликавши нерозуміння.
Про це повідомляє сайт 056.
В пресслужбі Київстар пояснили, що мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази.
"Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми.
Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння", - йдеться в повідомленні.
Збій стався практично у всіх абонентів України. Водночас працюють інші оператори та інтрнет-провайдери. Тому, якщо у вас є можливість, ви можете переключитись.
"На час усунення технічних складнощів, рекомендуємо абонентам користуватись можливостями послуги "національний роумінг", - зазначили в Київстар.
Інструкція для тих, у кого не працює Kyivstar:
- заходьте у налаштування;
- шукайте стільниковий зв'язок та налаштування оператора;
- включаєте автоматичний вибір оператора.
Таким чином працюватиме хоча б мобільний зв'язок. Хоча багато користувачів пишуть, що ромумінг не працює.
Читайте також: