• Головна
  • Використання IP телефонії для створення конкурентних переваг
Новини компаній
18:00, 1 листопада 2023 р.

Використання IP телефонії для створення конкурентних переваг

Новини компаній

Доки інші компанії користуються мобільним, або навіть аналоговим зв’язком, які зовсім не відповідає потребам сучасного бізнесу, ви можете здобути конкурентні переваги, просто обравши IP-телефонію. Вона гарантує чистий звук і надійність. А також має безліч налаштувань, що гнучко підлаштовуються під робочі процеси. Існує навіть IP-телефонія зі штучним інтелектом, що являє собою синтез тексту з розшифровками розмов та інших можливостей: аналізом розмов, автоматизацією процесів, інтеграцією з іншими системами. 

Використання IP телефонії для створення конкурентних переваг, фото-1

Роль IP-телефонії в сучасному бізнесі

IP-телефонія ― це засіб зв’язку, що ідеально відповідає запитам бізнесу. Віртуальна телефонія забезпечує зручну комунікацію з покупцями, партнерами, співробітниками компаній.

Широкий набір функцій IP-телефонії дозволяє адаптувати та підлаштувати зв’язок під конкретні процеси. Наприклад, запровадити інтеграцію з CRM та автоматизацію рутинних дій, пов’язаних з обробкою заявок. Або використовувати інструменти аналізу дзвінків для покращення обслуговування клієнтів.

Забезпечення ефективної комунікації

Завдяки віртуальній телефонії ваш бізнес завжди залишатиметься доступним і не втрачатиме клієнтів. Наприклад, віртуальні номери, які використовуються для такого зв’язку, є багатоканальними, а це означає, що додзвонитися зможуть одночасно багато людей. Якщо хтось зателефонує в неробочий день чи час, ви можете керувати виклик на резервний номер чергового або підключити автовідповідач.

Приймати та виконувати дзвінки можна одним кліком ― завдяки спеціальному софту. Це спрощує процес і зменшує витрати часу.

Підвищення доступності та мобільності бізнесу

Використання віртуальної телефонії дозволяє працювати всюди, де є доступ до інтернету. Ваші працівники не прив’язані до офісу ― навіть якщо вони працюють в різних куточках світу, їм буде зручно спілкуватися між собою, консультувати покупців і домовлятися з партнерами.

Підключіть віртуальні номери різних країн та мобільних операторів, щоб приймати та виконувати міжнародні дзвінки. Ви можете створити віддалений колцентр чи розподілити роботу між підрозділами.

Вплив IP-телефонії на ефективність роботи

Підключіть віртуальну телефонію, щоб оцінити ефективну роботу працівників із дзвінками, і як наслідок ― задоволення клієнтів та зростання прибутку. 

  • Оптимізація процесів зменшить витрати часу менеджерів на повторювані завдання.
  • Налаштування правил маршрутизації дзвінків допоможе уважно і вчасно опрацьовувати всі звернення, не пропускати викликів, не дратувати покупців довгим очікуванням.
  • Аналіз записів розмов, транскрипція голосу в текст допоможе керівникам контролювати роботу підлеглих, і це сприятиме покращенню обслуговування клієнтів.
Використання IP телефонії для створення конкурентних переваг, фото-2

Збільшення конкурентоспроможності бізнесу

Прискорте розвиток бізнесу завдяки найновішим досягненням у сфері зв’язку, наприклад, IP-телефонії зі штучним інтелектом. Такий інструмент, окрім перерахованих вище можливостей, має додаткові переваги ― швидкий аналіз дзвінків, в тому числі змісту розмов, настрою співрозмовників, розшифровка розмови в текст, оцінка та поради менеджерам щодо наступних кроків. 

Завдяки запровадженому до телефонії ШІ, ваші спеціалісти працюватимуть продуктивно і швидко, і так ви посилите конкурентоспроможність компанії.

Висновки

IP-телефонія є багатофункціональним та гнучким інструментом, завдяки якому бізнес досягне конкурентних переваг. Цей засіб зв’язку вдосконалить робочі процеси, зробить менеджерів продуктивнішими, покращить клієнтський досвід, допоможе розвинути бізнес.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...