• Головна
  • Зник інтернет або мобільний зв'язок: інструкція застосування нової можливості
16:45, 23 листопада

Зник інтернет або мобільний зв'язок: інструкція застосування нової можливості

Зник інтернет або мобільний зв'язок: інструкція застосування нової можливості

Українські мобільні оператори Київстар, Vodafone Україна та lifecell реалізували нову можливість у рамках національного роумінгу. Абоненти можуть користуватися не лише голосовими дзвінками й SMS, а й мобільним 2G/3G інтернетом на швидкості до 512 Кбіт/с, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах або шукати інформацію в інтернеті.

Про це йдеться на vodafone.ua.

Національний роумінг дозволяє при зникненні зв’язку одного оператора підключатися до мережі іншого. При цьому тарифікація послуг зберігається відповідно до тарифного плану оператора, послугами якого користується абонент.

Зник інтернет або мобільний зв'язок: інструкція застосування нової можливості, фото-1

Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо підключення до мережі іншого оператора не відбувається, необхідно здійснити налаштування вручну.

Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатися цією опцією, здійснивши налаштування вручну на смартфоні:

відключити автовибір мережі

на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор

на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі;

  • знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell;
  • якщо зареєструватися не вдалося, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
  • перевірити можливість використання мобільного інтернету – відправити повідомлення в месенджері.

Звертаємо увагу, що підключення національного роумінгу може створити додаткове навантаження на мобільні мережі. Для того, щоб усі абоненти мали доступ до зв’язку у важливий момент, оператори радять:

  • вимкнути автозавантаження в месенджерах та інших додатках. Наприклад, автоматичне оновлення в Play Market та App Store через мобільні мережі;
  • у налаштуваннях смартфона можна заборонити додаткам, що працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік;
  • встановити нижчу якість відео в YouTube та інших відеострімінгових сервісах;
  • за наявності варто використовувати Wi-Fi.

До того ж абонентам важливо раз на день намагатися повернутись (підключитись) до мережі свого оператора – вручну або увімкнувши автовибір мережі.

При реєстрації номера у національному роумінгу – технічна можливість виконувати виклики на короткі сервісні номери відсутня.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#056 #Дніпро #новини Дніпро #новини Україна #сайт Україна #сайт Дніпро
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...