У Дніпрі стартував новий навчальний рік.
Згідно з рішенням міської ради навчання у організовано за очною формою з можливістю використання змішаного навчання. Загалом цьогоріч до шкіл міста прийшли понад 87 тисяч дітей.
Форма навчання - на вибір
Батькам надавалось право обирати форму навчання для своїх дітей. Згідно з вибором батьків:
- 83 % учнів - на очній формі навчання,
- 11 % - на дистанційній,
- 6% - на індивідуальній.
Через те що переважна більшість вирішила навчатись у стінах шкіл, учнів - багато, і там де переповненість - навчатимуться у різні зміни. В деяких класах - уроки триватимуть з обіду до вечора.
При цьому була мета - повернути дітей до безпечного очного навчання. Для цього зроблено масштабні роботи.
Безкоштовні шкільні перевезення
Через відсутність укриттів, дітей, які хочуть "живе" навчання" перевели до інших закладів. Це не завжди біля їх будинків, тому витрати та клопоти за перевезення міськрада взяла на себе. Працюватимуть 12 маршрутів на які запустять 18 автобусів. Щодня перевозитимуть близько 1 700 дітей.
Усі автобуси сучасні, інклюзивні та облаштовані всім необхідним. Вони пройшли техобслуговування. Кожен з них має 45 сидячих місць.
Групи продовженого дня
У школах Дніпра відновлять роботу групи подовженого дня. Залишатися у навчальному закладі до вечора, на додаткові активності зможуть учні 1-4 класів.
За словами заступниці начальника управління департаменту гуманітарної політики міськради Світлани Клявченко, орієнтовно планують відкрити 292 групи.
Безкоштовне харчування
Усі школярі початкових класів отримають безкоштовне гаряче харчування. На ці потреби держава виділила понад 113 мільйонів гривень, з яких близько 23,5 мільйона отримало Дніпро.
Програму планують розширити. Премʼєр-міністерка України заявила, що харчування для школярів з 1 по 11 класи стане безкоштовним у 2026 році. За її словами, кошти на це ще шукають. Відповідні завдання вже поставлені міністру освіти та міністру фінансів.
Отже, новий навчальний рік у Дніпрі стартував із важливими змінами, спрямованими на безпеку та комфорт дітей. Місто поступово повертає школярів до очного навчання, облаштовуючи укриття й організовуючи безкоштовні перевезення для тих, хто змушений відвідувати інші заклади. Відновлення груп подовженого дня та забезпечення гарячим харчуванням свідчить про прагнення створити повноцінні умови для навчання і розвитку. Попри воєнні виклики, освітня система міста демонструє стійкість та готовність адаптуватися. Це дає підстави сподіватися, що діти отримають якісну освіту й підтримку навіть у непростий час.