Вони соромилися, боялися камери, а тепер знімають ролики, що "залітають" — у Дніпрі пройшла "ТікТок-прошивка", яка надихнула сотні людей вірити у себе й не здаватися.
У Дніпрі відбулася "ТікТок-прошивка", яку організовувала місцева блогерка Анастасія Арбузова. Зібралося майже 200 людей, які цікавляться просуванням в соцмережах та прагнуть стати частиною цієї індустрії.
Виступали популярні спікери з усієї України. Вони ділилися своїм особистим досвідом та досягненнями. Розказували про ведення бізнесу в ТікТоці, а також секретами популярності.
"Я думав, це сон": історія успіху Віктора Сидельникова
На початку кар'єри він самостійно не міг наважитися знімати відео та боявся говорити на камеру.
"Мене сестра змусила зняти своє перше відео в шаурмічній, я не міг двох слів зв'язати, а зараз тараторю. Тому не бійтесь говорити та бути собою.
Ви маєте запам'ятовуватися. Мене знають по суржику та любов'ю до смачної їжі, зокрема вуличної.
Я говорю на камеру, я такий, як я є. Люди не люблять фальш. Будьте яскравою харизматичною особистістю", - каже Віктор.
Своє блогерство він називає бізнесом, який потрібно розвивати, аби мати прибуток.
Дієвим у його просуванні став так званий "гачок для підписників".
Він зазначив, що треба працювати над контентом, сценаріями, мати багато ідей.
"Робіть аналіз конкурентів. Не бійтесь копіювати фішки в інших. Тільки переробляйте їх на свій лад. Запрацює. Потім через пів року ви станете популярним і вас будуть копіювати.
Робіть аналіз своїх відео, які залітають, і які не залітають. Не видаляйте. Можете перезаливати чи перезняти за опрацьованим сценарієм.
Людям набридає одноманітність. Треба придумувати нові фішки, тестувати, щоб не стати блогером однієї ролі", - підсумував Сидельников.
Шлях від "СуперМами" до мільйона підписників
Анастасія Арбузова взагалі ніколи не планувала вести "мамський" блог. Але її популярність почалася з участі в шоу СуперМама. Випуск набрав 10 млн переглядів на Ютубі. Після цього вона зрозуміла, що це її покликання. Зараз за одну рекламу з донькою може заробити 100 тис. грн. Але все далось не так просто.
"Це успіх, це те, заради чого я працювала. Я дуже багато вклала в свою дитину: кліпи, пісні, просування блогу, колаборація з блогерами.
Я так там позорилась. Всі родичі мені подзвонили, сказали: Настя, що ти там наробила?! Але я витримала та зрозуміла, що коли вам кажуть, ви знімаєте крінж - це добре. Тому що люди звертають на вас увагу", - каже вона.
Критика її не зламала. І через вісім місяців після випуску, випуск з її участю в шоу почав форситись в ТікТок. На неї почали підписуватися, а сторінка розвивалась.
Також популярності набрав кліп на пісню Анастасії "Солодка вата", на який вона витратила 100 доларів. А монетизація з цієї пісні принесла їх 5000 доларів. Через цю пісню на неї в ТікТок підписалось 225 тис. підписників за один день. Зараз вона має 1 млн 700 тисяч підписників.
Вона дала кілька основних рекомендацій:
- Постійно треба викладати контент.
- Якщо у вас багато підписників в ТікТок - переводьте їх в Інстаграм та Телеграм.
- Створюйте інфоприводи, не бійтесь "кринжувати".
- Не слухайте людей, які кажуть, що ви щось робите не так. Ви все робите так, головне не зупиняйтесь.
- Створюйте колаборацію, знайомтесь з іншими блогерами, знімайте контент, відмічайте один одного.
- Якщо ви розвиваєте бізнес - створіть в ТікТоці бренд і будьте його основою
- Знімайте відео так, щоб глядачі розділились на дві частини - добра та зла. Тобто в коментарях виникали дискусії - одні вас хейтили, а інші захищали.
Живе спілкування, музика та донати для ЗСУ
Захід проходив у форматі "питатання-відповідь". Тому глядачі дізнались відповіді на свої питання та отримали живе спілкування зі спікерами.
На завершення заходу Амадор Лопес та Поліна Дашкова своїми гучними піснями та танцями. Присутні відволіклися від проблем та "запалювали" разом з ними.
І звичайно, на заході приділили увагу ЗСУ. Влаштували аукціон двох розмальованих тубусів. Також збирали донати через QR-код, вдалося закрити три кругленьких збори. Гроші підуть на потреби бригад, що обороняють нас на фронті.
Присутні подякували Силам оборони за можливість збиратися на заходи і жити. Це вкотре доводить, що Дніпро - розвинене місто, сповнене енергії, можливостей та любові до України.