Кількість учасників програми лояльності мережі магазинів «PROSTOR» досягла більш ніж 1,4 мільйони. Власники бонусних карт Prostor генерують 53% продажів в штуках та 62% товарообігу мережі.

Як вдалося досягнути таких результатів одній з найбільших мереж магазинів краси та догляду, розповість директор з маркетингу «PROSTOR» Надія Фоміна 2 вересня.

BUSINESS BRUNCH - ЦЕ:

- Нові знання та тренди від найкращих експертів України;

- Пізній смачний сніданок з бокалом освіжаючого Prosecco;

- Networking. Можливість познайомитися з успішними людьми

нашого міста, налагодити бізнес-контакти та знайти однодумців;

- Розіграш подарунків від партнерів заходу.

ПОГОВОРИМО ПРО:

«Програма лояльності – інструмент роботи з найціннішими клієнтами. Секретні стратегії продажів. Data driven marketing Strategy»

- Навіщо бізнесу потрібна програма лояльності?

- Види програм лояльності та їх переваги.

- Як за допомогою програми лояльності будувати відносини з найціннішими клієнтами і хто вони «найцінніші

клієнти»?

- Програма лояльності – унікальне джерело даних про ваших клієнтів.

- Як збирати, обробляти дані і який business intelligence можна з них витягнути.

- Як побудувати Data driven marketing strategy на основі аналітики програми лояльності.

- Розглянемо кейс «Програма лояльності Prostor Club»

СПІКЕР НАДІЯ ФОМІНА:

- Директор з маркетингу мережі магазинів краси та догляду «PROSTOR»;

- Більш ніж 20 років досвіду роботи у сферах реклами та маркетингу, в таких компаніях як Unilever Ukraine, «Інтегровані Маркетингові рішення», Міністерство оборони України, Міжнародна креативна агенція DDB Ukraine, UMG (Українська Маркетингова Група);

- Кандидат фізико-математичних наук.

ДАТА ТА ЧАС:

2 вересня (субота), 11.00-14.00

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:

The Loft Gastropub (Катеринославський бул, 1, Cascade Plaza, 2 поверх)

ВАРТІСТЬ КВИТКА*:

- 300 грн - за попередньою реєстрацією;

- 350 грн - в день проведення;

* До вартості квитка включено смачний сніданок, напій та бокал Prosecco у подарунок).

КІЛЬКІCТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!