Кількість учасників програми лояльності мережі магазинів «PROSTOR» досягла більш ніж 1,4 мільйони. Власники бонусних карт Prostor генерують 53% продажів в штуках та 62% товарообігу мережі.
Як вдалося досягнути таких результатів одній з найбільших мереж магазинів краси та догляду, розповість директор з маркетингу «PROSTOR» Надія Фоміна 2 вересня.
BUSINESS BRUNCH - ЦЕ:
- Нові знання та тренди від найкращих експертів України;
- Пізній смачний сніданок з бокалом освіжаючого Prosecco;
- Networking. Можливість познайомитися з успішними людьми
нашого міста, налагодити бізнес-контакти та знайти однодумців;
- Розіграш подарунків від партнерів заходу.
ПОГОВОРИМО ПРО:
«Програма лояльності – інструмент роботи з найціннішими клієнтами. Секретні стратегії продажів. Data driven marketing Strategy»
- Навіщо бізнесу потрібна програма лояльності?
- Види програм лояльності та їх переваги.
- Як за допомогою програми лояльності будувати відносини з найціннішими клієнтами і хто вони «найцінніші
клієнти»?
- Програма лояльності – унікальне джерело даних про ваших клієнтів.
- Як збирати, обробляти дані і який business intelligence можна з них витягнути.
- Як побудувати Data driven marketing strategy на основі аналітики програми лояльності.
- Розглянемо кейс «Програма лояльності Prostor Club»
СПІКЕР НАДІЯ ФОМІНА:
- Директор з маркетингу мережі магазинів краси та догляду «PROSTOR»;
- Більш ніж 20 років досвіду роботи у сферах реклами та маркетингу, в таких компаніях як Unilever Ukraine, «Інтегровані Маркетингові рішення», Міністерство оборони України, Міжнародна креативна агенція DDB Ukraine, UMG (Українська Маркетингова Група);
- Кандидат фізико-математичних наук.
ДАТА ТА ЧАС:
2 вересня (субота), 11.00-14.00
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:
The Loft Gastropub (Катеринославський бул, 1, Cascade Plaza, 2 поверх)
ВАРТІСТЬ КВИТКА*:
- 300 грн - за попередньою реєстрацією;
- 350 грн - в день проведення;
* До вартості квитка включено смачний сніданок, напій та бокал Prosecco у подарунок).
КІЛЬКІCТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!