Жоден бізнес не може тривалий час бути успішним без оновлень, а іноді – і без кардинальних змін. 

Все рухається – змінюється контекст бізнесу та ринок, з’являються нові бренди, технології і, як слідство, – змінюється поведінка вашого споживача. Тож, вам потрібно бути готовими вчасно і адекватно реагувати, щоб утримувати і розвивати свої позиції на ринку. Це не можливо без змін ключового продукту, перегляду бізнес-моделі або омолодження бренду.

Трансформація вимагає сил, ресурсів, часу, а головне – внутрішнього наміру. І тут дуже важливо не упустити момент. Інакше прийняте невчасно рішення може обійтися компанії надто дорого.

Про те, як відрізнити: коли вам просто потрібно більше і краще працювати, а коли – відбувається «лінія розлому» для розробки нової маркетингової стратегії та зміни продукту, говоримо на IDEA-події в Одесі.

Викладач: Олена Мальцева, професор kmbs, викладає маркетинг для учасників Президентського МВА, Еxecutive МВА, Школи Тотального Маркетингу в Києво-Могилянській бізнес-школі (kmbs).

Аудиторія: СЕО, топ-менеджери компаній, керівники департаментів.

Формат: 25-35 учасників.

Адреса: Музей українського живопису, Троїцька площа, 5а, Дніпро. 
Реєстраційний внесок: 400 грн.

Додаткова інформація:
Юлія Рурко – менеджер програм управлінського розвитку kmbs у Дніпрі, [066] 552 53 40, [email protected] 

Реєстрація є обов'язковою умовою участі: http://kmbs.ua/event/marketingova-strategiya-zalishiti-ne-mozhna-transformuvati-yak-ne-upustiti-moment-1