
Instagram-драма у Дніпрі: блогери отримали мільйонні штрафи за просування казино

Дніпровські блогери отримали мільйонні штрафи за рекламу азартних ігор.
Державне агентство PlayCity оштрафувало 14 блогерів, вебсайтів і медіа за порушення правил реклами азартних ігор. Загальна сума штрафів склала ₴67,2 мільйона. Особливу увагу привертають два блогери з Дніпра, які просували азартні ігри у Instagram.
Дніпровські блогери під санкціями
- Коля Заліпуха — понад пів мільйона підписників
- Анна Алхім — понад пів мільйона підписників
Обом накладено штраф по ₴4,8 млн. Вони мають три місяці, щоб добровільно сплатити суму або оскаржити рішення. Після цього справи будуть передані до виконавчої служби для примусового стягнення.
Що вважається порушенням реклами азартних ігор
- демонстрація інтерфейсу гри, ставок чи виграшів;
- просування брендів нелегальних організаторів;
- обіцянки бонусів, «гри безплатно» чи інших переваг;
- подача азартних ігор як способу легкого доходу;
- маскування реклами під особистий досвід.
Коли реклама дозволена
- якщо замовником є організатор азартних ігор з українською ліцензією;
- реклама розміщена у визначених законом медіа;
- вказано вікове обмеження 21+;
- додано попередження про відповідальну гру.
«Величезний вплив на аудиторію мають популярні блогери, тому відповідальність за рекламу азартних ігор особливо висока. Якщо реклама не відповідає вимогам закону — від формату до змісту — вона матиме наслідки для тих, хто її розміщує», — заявив Геннадій Новіков, голова PlayCity.
Інші підсанкційні медіа
Раніше штрафи отримували:
- блогери Сімбочка і Русалочка ХL
- телеграм-канал «Труха Україна»
PlayCity закликає користувачів повідомляти про підозрілу рекламу казино на [email protected].
Ця кампанія має на меті зменшити кількість нелегальної реклами азартних ігор та захистити насамперед молодь від ризикового контенту, наголошуючи на відповідальності популярних блогерів, особливо тих, хто впливає на аудиторію у великих містах, як Дніпро.