• Головна
  • Секрети успіху та "вірусного контенту": як блогери з Дніпра заробляють в ТікТок
19:30, Вчора

Секрети успіху та "вірусного контенту": як блогери з Дніпра заробляють в ТікТок

Секрети успіху та "вірусного контенту": як блогери з Дніпра заробляють в ТікТок

Вони соромилися, боялися камери, а тепер знімають ролики, що "залітають" — у Дніпрі пройшла "ТікТок-прошивка", яка надихнула сотні людей вірити у себе й не здаватися.

У Дніпрі відбулася "ТікТок-прошивка", яку організовувала місцева блогерка Анастасія Арбузова. Зібралося майже 200 людей, які цікавляться просуванням в соцмережах та прагнуть стати частиною цієї індустрії.

Виступали популярні спікери з усієї України. Вони ділилися своїм особистим досвідом та досягненнями. Розказували про ведення бізнесу в ТікТоці, а також секретами популярності. 

"Я думав, це сон": історія успіху Віктора Сидельникова

"Я звичайний хлопець з села. Я не вважаю себе суперкрутим, але в мене є успішний досвід, який я здобув за рік, набравши 300 тис. підписників в ТікТок. В мене купили рекламу з п'ятого відео. І зараз люди на вулиці зі мною фотографуються. Я думав, це сон", - розказує Віктор.

На початку кар'єри він самостійно не міг наважитися знімати відео та боявся говорити на камеру.

"Мене сестра змусила зняти своє перше відео в шаурмічній, я не міг двох слів зв'язати, а зараз тараторю. Тому не бійтесь говорити та бути собою.

Ви маєте запам'ятовуватися. Мене знають по суржику та любов'ю до смачної їжі, зокрема вуличної.

Я говорю на камеру, я такий, як я є. Люди не люблять фальш. Будьте яскравою харизматичною особистістю", - каже Віктор.

Своє блогерство він називає бізнесом, який потрібно розвивати, аби мати прибуток.

"Успіх - це поєднання фарту та наполегливої праці. Найскладніше "не забити". Це робота. Ви маєте приділяти цьому весь час. Навіть, якщо відео не залітає.

Зараз уже нікому не треба круті фотосесії в Інстаграмі. "Вилизані" відео в ТікТок. Зараз працює так: прийшов, камеру включив, показав органічно.

Завлікайте людей на вулицях. Підходьте та давайте гроші та призи за підписку", - каже він.

Дієвим у його просуванні став так званий "гачок для підписників".

"Розподіляйте контент на кілька частин. Це інтригує підписатися та подивитися наступне відео. Скажу по секрету, на мене з одного такого "гачка" підписалося 35 тис. людей", - каже дніпрян.

Він зазначив, що треба працювати над контентом, сценаріями, мати багато ідей.

"Робіть аналіз конкурентів. Не бійтесь копіювати фішки в інших. Тільки переробляйте їх на свій лад. Запрацює. Потім через пів року ви станете популярним і вас будуть копіювати.

Робіть аналіз своїх відео, які залітають, і які не залітають. Не видаляйте. Можете перезаливати чи перезняти за опрацьованим сценарієм.

Людям набридає одноманітність. Треба придумувати нові фішки, тестувати, щоб не стати блогером однієї ролі", - підсумував Сидельников.

Шлях від "СуперМами" до мільйона підписників

Анастасія Арбузова взагалі ніколи не планувала вести "мамський" блог. Але її популярність почалася з участі в шоу СуперМама. Випуск набрав 10 млн переглядів на Ютубі. Після цього вона зрозуміла, що це її покликання. Зараз за одну рекламу з донькою може заробити 100 тис. грн. Але все далось не так просто.

"Це успіх, це те, заради чого я працювала. Я дуже багато вклала в свою дитину: кліпи, пісні, просування блогу, колаборація з блогерами.

Я так там позорилась. Всі родичі мені подзвонили, сказали: Настя, що ти там наробила?! Але я витримала та зрозуміла, що коли вам кажуть, ви знімаєте крінж - це добре. Тому що люди звертають на вас увагу", - каже вона.

Критика її не зламала. І через вісім місяців після випуску, випуск з її участю в шоу почав форситись в ТікТок. На неї почали підписуватися, а сторінка розвивалась.

Також популярності набрав кліп на пісню Анастасії "Солодка вата", на який вона витратила 100 доларів. А монетизація з цієї пісні принесла їх 5000 доларів. Через цю пісню на неї в ТікТок підписалось 225 тис. підписників за один день. Зараз вона має 1 млн 700 тисяч підписників.

"Це просто фарт. Але для того, щоб постійно бути в тренді треба постійно розвиватись. Інтернет така штука - якщо ви не будете просуватись - вас забудуть", - каже дніпрянка. 

Вона дала кілька основних рекомендацій:

  • Постійно треба викладати контент.
  • Якщо у вас багато підписників в ТікТок - переводьте їх в Інстаграм та Телеграм.
  • Створюйте інфоприводи, не бійтесь "кринжувати".
  • Не слухайте людей, які кажуть, що ви щось робите не так. Ви все робите так, головне не зупиняйтесь.
  • Створюйте колаборацію, знайомтесь з іншими блогерами, знімайте контент, відмічайте один одного.
  • Якщо ви розвиваєте бізнес - створіть в ТікТоці бренд і будьте його основою
  • Знімайте відео так, щоб глядачі розділились на дві частини - добра та зла. Тобто в коментарях виникали дискусії - одні вас хейтили, а інші захищали.

"Якщо ви хочете знімати відео в ТікТоці та бути багатим та популярним - це абсолютно реально. В мене ж вийшло. Чим я краща за вас?!", - висловилась Анастасія.

Живе спілкування, музика та донати для ЗСУ

Захід проходив у форматі "питатання-відповідь". Тому глядачі дізнались відповіді на свої питання та отримали живе спілкування зі спікерами.

"Стільки цікавої інформації про Тік-Ток, ще не було на жодному заході у Дніпрі", - сказала гостя Юлія.

На завершення заходу Амадор Лопес та Поліна Дашкова своїми гучними піснями та танцями. Присутні відволіклися від проблем та "запалювали" разом з ними.

І звичайно, на заході приділили увагу ЗСУ. Влаштували аукціон двох розмальованих тубусів. Також збирали донати через QR-код, вдалося закрити три кругленьких збори. Гроші підуть на потреби бригад, що обороняють нас на фронті. 

Присутні подякували Силам оборони за можливість збиратися на заходи і жити. Це вкотре доводить, що Дніпро - розвинене місто, сповнене енергії, можливостей та любові до України.  

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#056 #Дніпро #новини Дніпро #новини Україна #сайт Україна #сайт Дніпро #новости Днепр #новости Украина #ситуація в Дніпрі
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...