Переваги використання паперових пакетів із логотипом
Брендовані паперові пакети із логотипом компанії стали популярним і ефективним способом пакування та просування продукції. Згадайте хоча б легендарний пакет бірюзового відтінку ювелірного бренду Tiffany&Co. Пакет із дизайнерського картону у фірмовому відтінку десятиріччями слугує потужним маркетинговим елементом, найвпізнаванішою рекламою на рівні із роликами за участю зірок.
І все це паперовий пакет для продукції. Він не лише забезпечує практичність у перенесенні товарів, а й слугує потужним інструментом у підвищенні впізнаваності бренду. Сьогодні поговоримо більше про переваги використання пакетів із паперу у будь-якому виробництві, рітейлі чи навіть невеличкому крафтовому магазині.
Джерело: vistapaket.com.ua
Чому виробляють саме паперові пакети?
Паперові пакети виготовляються зі спеціального виду паперу (картону), який може бути біорозкладним або переробленим пізніше.
Найпопулярнішими матеріалами для цього виду пакування є:
- Крейдований папір. Підходить для виготовлення пакетів будь-якого розміру. Найчастіше крейдовану упаковку замовляють для невеликої побутової техніки, сувенірів, канцелярії, книг, текстилю.
- Ефалін — вологостійкий, міцний матеріал, різновид дизайнерського паперу. Його прикрашають тисненням або шовкографією.
- Картон — бюджетний, міцний (витримує до 5 кг). Часто нагадують такі пакети із картону невеличку коробку. Можуть використовуватися для пакування ювелірних прикрас, косметики.
- Крафт-папір — варіант бюджетного матеріалу. Найчастіше випускається в кольорах світло-коричневих або беж. Використовується для пакування продуктів харчування, випічки, солодощів, фруктів.
- Дизайнерський папір та картон, наприклад, софт тач (на дотик дуже схожий на пластик). Такий же гладенько-шовковистий, але 100% натуральний матеріал із целюлози. Інші матеріали в кількох варіантах щільності та з широкою колірною гамою.
Джерело: vistapaket.com.ua
Основні відмінності паперових пакетів від поліетиленових
Найголовнішою перевагою паперового пакування є його екологічність. Пакет із картону або крафтового паперу виготовляють із біорозкладної сировини, вторинної сировини (макулатури). Він саморозкладається із часом, не завдає шкоди екології та не змусить продавця платити штраф. Адже із 2022 року використання поліетиленових пакетів під забороною на законодавчому рівні.
Друга перевага — міцність. Неочікувано, але це так. Щільний пакет із картону легко витримає зминання на кутах. Навіть невеликий проріз не вплине критично на міцність паперового пакета. А от для поліетиленового пакування невеликий поріз може стати точкою початку неочікуванного розриву.
Повітропроникність — ще один плюс паперових пакетів. Продукція у них “дихає”, волога не конденсується на поверхні пакування. Це робить паперові пакети незамінними при пакуванні харчових продуктів.
Єдиним мінусом паперових видів упаковки можна назвати їх відносно високу ціну, якщо порівнювати з поліетиленом. Але властивості паперу цю ціну виправдовують, а при бажанні можна знайти оптимальні варіанти по вартості.
Переваги паперових пакетів із логотипом компанії
Доступний варіант брендування
Однією з основних переваг використання паперових пакетів із логотипом є можливість підсилення бренду компанії. Кожен пакет стає рухомою рекламою, яка привертає увагу покупців під час перенесення товару. Логотип на пакеті сприяє впізнаваності бренду і створює позитивне сприйняття товару серед споживачів.
Екологічний аспект
Паперові пакети є більш екологічно чистим вибором порівняно з пластиковими аналогами. Вони можуть бути виготовлені зі вторинної сировини або біорозкладних матеріалів, що сприяє зменшенню впливу на довкілля.
Додатковий канал комунікації. Так, паперовий пакет промовисто розповідає клієнтам про цінності вашого бренду, переваги співпраці або статус товару (наприклад, пакування ювелірних виробів або парфумів).
Естетика та перші враження
Паперові пакети мають естетичний вигляд, що робить їх привабливими для покупців. Вони можуть бути оформлені в різноманітній графіці та кольорах, що дозволяє підкреслити індивідуальність бренду та здійснити позитивне перше враження на клієнтів.
Усі ці переваги роблять паперові пакети із логотипом компанії привабливим та ефективним рішенням для пакування продукції. Вони поєднують у собі практичність з можливістю підсилення бренду та відповідальність перед довкіллям.