• Головна
  • Три аспекти онлайн магазину, які збільшать продажі
Новини компаній
12:23, 30 січня

Три аспекти онлайн магазину, які збільшать продажі

Новини компаній

Для будь-якого сайту електронної комерції конверсії є критично важливим показником успіху. Якщо коефіцієнт конверсії вашого ресурсу не збільшується (або залишається постійним) за більш високих рівнів трафіку, ніякий маркетинг не допоможе вам збільшити його. Під час розробки онлайн-магазинів ми розробляємо найкращі стратегії підвищення конверсії.

Три аспекти онлайн магазину, які збільшать продажі, фото-1

Проста процедура оформлення замовлення

Найпростіший спосіб підвищити коефіцієнт конверсії – спростити процес оформлення покупок. Завжди важливо, щоб два найбільш важливі заклики до дії, «Оформити замовлення» та «Додати в кошик», були чіткими та доступними для клієнта. Зобов’язання реєструватися до завершення покупки є основною причиною відмови від покупки. Якщо ви створили простий алгоритм покупок для гостей, ви можете запропонувати їм створити обліковий запис після того, як вони завершать оформлення замовлення.

Вдало підібрані рекомендації

Механізми рекомендацій, які пропонують більше продуктів, можуть значно підвищити середню вартість замовлення та коефіцієнт конверсії. Зміна вартості, пов’язана з наповненням кошика або замовленням кількох товарів, що рекомендуються, дає можливість звернути увагу на продукт, який поки що невідомий, але може відповідати смакам або інтересам покупця.

Відгуки та коментарі клієнтів

Для того, щоб клієнти могли довіряти сайту, відгуки мають бути залишені реальними покупцями. Онлайн покупці вибирають товар, який їх цікавить, а потім прокручують сторінку вниз, щоб знайти відгуки. Для того, щоб збільшити довіру до сайту, ваша компанія має відповісти на негативні відгуки. Важливо розглядати негативні відгуки, як можливість створити позитивний досвід обслуговування клієнтів. Щоб майбутні відвідувачі сайту могли бачити, що ви читаєте та відповідаєте на відгуки, реагуйте на негативне ставлення клієнтів швидко та не тривіально. Якщо клієнти знають, що можуть очікувати позитивної взаємодії з вами, вони швидше залишать відгук.

Зверніть увагу на ці три найкращі методи підвищення конверсії. Це обов'язково підвищить коефіцієнт конверсії та збільшить трафік на сайті. Ваш бренд буде на правильному шляху, якщо ви зосередитесь на вдосконаленні взаємодії з клієнтами в Інтернеті. А ми будемо відповідати за технічне впровадження цієї стратегії на місці!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...