• Головна
  • Акаунти Фейсбук і БМ для арбітражу трафіку: де купити
Новини компаній
15:07, 10 серпня 2023 р.

Акаунти Фейсбук і БМ для арбітражу трафіку: де купити

Новини компаній

Якщо ви в пошуках надійного постачальника акаунтів і БМ Фейсбук для арбітражу трафіку, то в цій статті ви зможете знайти рішення. На ринку існує безліч магазинів розхідників для арбітражу трафіку в Фейсбук, але довіряти потрібно тільки перевіреним магазинам, з позитивною репутацією серед вебмайстрів.

Де купити трастові акаунти FB і БМ

Надійний і авторитетний магазин акаунтів Фейсбук повинен мати медійну популярність: наявність сайту, блогу, телеграм-каналу. Також магазин повинен мати реального продавця, який не приховує своє ім'я та обличчя. Лідером на ринку магазинів акаунтів є «FB1.shop» — https://fb1.shop, який встиг зарекомендувати себе як надійний постачальник рекламних розхідників для арбітражу трафіку.

tyNpRwpwd2ghMZfTQ3s1SMBpI8LpZgxdj9S9Pu9nWXekbp-p-zYymMb9qTK3q76uzp6PwTiRkY_DEtyjmkEgR18SxPkrlO_65HntyFiOv_-qL5UiflkqTP3hqKxdwIBmrP-0ge_0CI5xsXBkOQT_iok

Види акаунтів Фейсбук і БМ для арбітражу трафіку

Розберемо базові види акаунтів, які необхідні для арбітражу трафіку в Фейсбук. Для запуску ефективних рекламних кампаній і масштабування потрібна зв'язка наступних типів рекламних розхідників: Автореги, Фарм-акаунти, ПЗРД-акаунти і Фан Пейдж. 

  • Автореги — акаунти фейсбук автоматично зареєстровані через мобільні проксі за допомогою софта. У комплекті до них йде UserAgent і Cookie. Такі акаунти використовуються тільки у зв'язці з Кінг-акаунтами для масштабування реклами та здешевлення витрат на розхідники. 

  • Фармленні акаунти — профілі, створені людьми (фармерами), на яких ведеться звичайна користувальницька активність і прогрів усередині соцмережі: лайки, публікації та наявність друзів. Також через такі акаунти проходять реєстрацію на різних зовнішніх сайтах. Всі ці дії призводять до трасту акаунта з боку соцмережі, що дає можливість запускати рекламу без банів. 

  • ПЗРД акаунти — пройдено заборону на рекламну діяльність. Цю заборону отримує кожен рекламодавець перед запуском реклами. Щоб пройти цю заборону, потрібно підтвердити особу за допомогою документів. 

  • Фан Пейдж — публічна сторінка у Facebook, з яких запускається і показується реклама. Якщо на ФП пройдено ЗРД, тоді запускати рекламу можна без ризиків.

Тепер розберемо різновиди БМ, які є найважливішим фактором для успішного запуску рекламних кампаній у Фейсбук. На одному трастовому акаунті доступно створити близько п'яти БМ і далі — кілька додаткових рекламних кабінетів. Запуск реклами через трастові БМ сприяє високому рівню довіри до акаунту з боку соцмережі, а також до інших прив'язаних БМ і рекламних кабінетів.

Існує три різновиди Бізнес Менеджерів Фейсбук:

  • БМ з лімітом $50 — дають можливість створити 4 РК (рекламних кабінети) з лімітом $50;
  • БМ з лімітом $250 — дають можливість створити 4 РК з лімітом у $250;
  • БМ Безлімітний — це верифікований бізнес менеджер, де немає обмежень на рекламний бюджет, і ви можете створити близько 80 РК.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#аккаунты фейсбук #FB1.shop
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...