Акаунти Фейсбук і БМ для арбітражу трафіку: де купити
Якщо ви в пошуках надійного постачальника акаунтів і БМ Фейсбук для арбітражу трафіку, то в цій статті ви зможете знайти рішення. На ринку існує безліч магазинів розхідників для арбітражу трафіку в Фейсбук, але довіряти потрібно тільки перевіреним магазинам, з позитивною репутацією серед вебмайстрів.
Де купити трастові акаунти FB і БМ
Надійний і авторитетний магазин акаунтів Фейсбук повинен мати медійну популярність: наявність сайту, блогу, телеграм-каналу. Також магазин повинен мати реального продавця, який не приховує своє ім'я та обличчя. Лідером на ринку магазинів акаунтів є «FB1.shop» — https://fb1.shop, який встиг зарекомендувати себе як надійний постачальник рекламних розхідників для арбітражу трафіку.
Види акаунтів Фейсбук і БМ для арбітражу трафіку
Розберемо базові види акаунтів, які необхідні для арбітражу трафіку в Фейсбук. Для запуску ефективних рекламних кампаній і масштабування потрібна зв'язка наступних типів рекламних розхідників: Автореги, Фарм-акаунти, ПЗРД-акаунти і Фан Пейдж.
Автореги — акаунти фейсбук автоматично зареєстровані через мобільні проксі за допомогою софта. У комплекті до них йде UserAgent і Cookie. Такі акаунти використовуються тільки у зв'язці з Кінг-акаунтами для масштабування реклами та здешевлення витрат на розхідники.
Фармленні акаунти — профілі, створені людьми (фармерами), на яких ведеться звичайна користувальницька активність і прогрів усередині соцмережі: лайки, публікації та наявність друзів. Також через такі акаунти проходять реєстрацію на різних зовнішніх сайтах. Всі ці дії призводять до трасту акаунта з боку соцмережі, що дає можливість запускати рекламу без банів.
ПЗРД акаунти — пройдено заборону на рекламну діяльність. Цю заборону отримує кожен рекламодавець перед запуском реклами. Щоб пройти цю заборону, потрібно підтвердити особу за допомогою документів.
Фан Пейдж — публічна сторінка у Facebook, з яких запускається і показується реклама. Якщо на ФП пройдено ЗРД, тоді запускати рекламу можна без ризиків.
Тепер розберемо різновиди БМ, які є найважливішим фактором для успішного запуску рекламних кампаній у Фейсбук. На одному трастовому акаунті доступно створити близько п'яти БМ і далі — кілька додаткових рекламних кабінетів. Запуск реклами через трастові БМ сприяє високому рівню довіри до акаунту з боку соцмережі, а також до інших прив'язаних БМ і рекламних кабінетів.
Існує три різновиди Бізнес Менеджерів Фейсбук:
- БМ з лімітом $50 — дають можливість створити 4 РК (рекламних кабінети) з лімітом $50;
- БМ з лімітом $250 — дають можливість створити 4 РК з лімітом у $250;
- БМ Безлімітний — це верифікований бізнес менеджер, де немає обмежень на рекламний бюджет, і ви можете створити близько 80 РК.