• Головна
  • Зустрічай літо з ice U: мережа АЗК UPG запустила власний бренд морозива
Новини компаній
09:15, 1 червня 2023 р.

Зустрічай літо з ice U: мережа АЗК UPG запустила власний бренд морозива

Новини компаній

АЗК UPG

Без морозива, яке обожнюють і діти, і дорослі, важко уявити літній відпочинок чи подорож. Тож відтепер є ще один привід завітати на автозаправний комплекс національної мережі UPG. У перший день літа, 1 червня, тут стартує продаж власного морозива під брендом ice U. Придбати прохолодний десерт можна у VIVO café – ресторанах на нових АЗК та тих, які відкрилися після реновації.

Крім того, у меню з’явився мілкшейк ice POWER та кавові напої Глясе та Афогато з додаванням морозива – унікальна пропозиція серед сучасних АЗК на ринку країни.

Якість у всьому – принципова позиція UPG, тож і до створення ice U тут підійшли особливо виважено. Морозиво готується з добірної молочної суміші на спеціально закупленому професійному обладнанні.

Старт запуску культового десерту компанія присвятила міжнародному Дню захисту дітей – найменших клієнтів UPG та найпалкіших поціновувачів солоденького.

З 1 до 7 червня всі маленькі ласуни, які завітають до VIVO café, гарантовано ласуватимуть морозивом. Адже діятиме акція, під час якої компанія пригощатиме морозивом усіх діток, батьки яких здійснили будь-яку покупку на АЗК.

«Наш сервіс ми продумуємо так, щоб перебувати на АЗК було комфортно всією родиною. У нас можна заправити авто високоякісним європейським пальним, смачно пообідати, прихопити кави, а тепер ще й посмакувати морозивом. Переконані, всім сподобається ice U, адже у ньому так багато з дитинства. Створюючи позитивні моменти для клієнтів, ми й самі почуваємося щасливішими», – прокоментувала маркетинг-директорка компанії UPG Надія Гануліч-Манукян.

Мережа АЗК UPG запустила власний бренд морозива

Мережа АЗК UPG запустила власний бренд морозива

Ice U представлене у трьох форматах.

Шанувальники класичних поєднань оцінять ice DRIFT – морозиво з ванільним смаком у хрумкому вафельному стаканчику-ріжку. Для тих, хто любить експериментувати зі смаками, – ice TURBO – морозиво з наповнювачем на вибір. Гурманам точно сподобається ice DRIVE з наповнювачем, ще й вкрите карамелізованим арахісом.

UPG обіцяє справжній вибух смаку, який заряджатиме енергією та настроєм протягом усього літа. Поринаючи в прохолоду та насолоджуючись ice U, залишилось не забути заправити авто.

Завжди будьте в курсі цін на пальне, акцій та новин мережі, долучившись до офіційного чат-боту АЗК UPG у Telegram.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#UPG #АЗК #національна мережа АЗК #бензин #дизель #газ #пальне #upg100 #VIVO café #акція #морозиво Ice U #ice DRIFT #ice TURBO #ice DRIVE #мілкшейк ice POWER #День Захисту Дітей
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...