Як грамотно просувати інтернет-магазин. Що найголовніше у SEO просуванні інтернет-магазину
Багато в чому успіх торгового бізнесу в мережі залежить від того, наскільки грамотно побудовано стратегію SEO просування сайту інтернет-магазину. Це багатоетапний процес, який реалізується поступово протягом кількох місяців. Ефект від його реалізації стає помітним не відразу, проте має стабільний характер з тенденцією до поступового збільшення показників трафіку.
Без заходів щодо СЕО в інтернет-магазину практично не залишається шансів на успішну діяльність, тому від цього безпосередньо залежать позиції, які займатиме сайт у пошуковій видачі. Адже саме органічний трафік, який переходить по ключовим запитам, формує левову частку попиту на товари.
Важко сказати, який із інструментів SEO просування сайтів є найбільш дієвим, оскільки вони мають застосовуватись у комплексі у рамках спланованої стратегії.
Підготовка до розкрутки бізнесу
Формування стратегії починається з детального вивчення самого інтернет-магазину (дизайну, структури, юзабіліті, технічного аспекту), а також його ринкового оточення (конкурентного середовища, попиту на товари, цінових діапазонів тощо). Особлива увага приділяється складанню портрета цільової аудиторії (ЦА), що передбачає вивчення споживачів (статі, віку, цінностей, мотивації до покупки, інтересів та ін.)
На підставі аналізу отриманої інформації формується УТП (унікальна торгова пропозиція) для конкретного інтернет-магазину. Вона має бути доступною і детально викладеною на сторінках веб-ресурсу, що дозволяє вигідно представити свій товар на тлі пропозицій конкурентів.
Далі складається покроковий план реалізації стратегії по залученню клієнтів шляхом переходу на високі позиції в пошуковій видачі.
Основні етапи SEO просування
- Технічне доопрацювання сайту. Він має бути готовим до збільшення відвідуваності, а також відповідати останнім тенденціям IT-технологій. Для цього усуваються помилки, редиректи, підвищується швидкість завантаження сторінок, створюється мобільна версія для відображення на будь-яких гаджетах.
- Збір семантичного ядра (СЯ). Це список ключових фраз, за якими пропонований інтернет-магазином товар шукатимуть потенційні покупці. Зібране СЯ кластеризується за розділами, підрозділами сайту.
- Формування структури. Відбувається відповідно до СЯ. Одна з ключових вимог до неї – простота та зрозумілість для користувача. Важливо, щоб він міг знайти необхідний товар у кілька кліків.
- Доопрацювання дизайну чи редизайн. Важливо, щоб інтернет-магазин відрізнявся від інших конкурентів неповторним стилем.
- Робота з юзабіліті. Особливу увагу варто приділити опрацюванню функціоналу сайту: алгоритмів пошуку товарів, оформлення замовлення, різних варіантів оплати, перегляду виконаних транзакцій тощо. Ключове значення на цьому етапі набуває особистий кабінет.
- Наповнення текстовим контентом. Ключові фрази з СЯ необхідно органічно вписати в тексти та статті, до яких пред'являється ряд вимог: унікальність, інформативність, простота викладу матеріалу, релевантність.
- Формування посилального профілю. Це загальна маса посилань, які ведуть на сторінки інтернет-магазину з інших майданчиків. Важливо, щоб кількість посилань зростала поступово, щоб не спровокувати пильну увагу пошукових роботів. Також необхідно відповідально підходити до вибору сайтів-донорів, віддаючи перевагу ресурсам з відмінною репутацією.
Кожному власнику інтернет-магазину варто усвідомити, що SEO просування – це безперервний процес, який неухильно розвиватиме бізнес, підіймаючи його на нові рівні.