• Головна
  • "У геймдеві — я раджу почати" — історія українського інді розробника ігор від переїзду до релізу у Steam
Новини компаній
19:22, 3 листопада 2022 р.

"У геймдеві — я раджу почати" — історія українського інді розробника ігор від переїзду до релізу у Steam

Новини компаній

В умовах кровопролитної війни із росією, Україна не тільки відбиває свої землі, а й займається бізнесом, створює щось нове. Життя в країні не зупинилося ані на мить. Як не зупинилося і життя тих, хто мав вимушено переїхати у більш безпечне місце. 

Це історія інді-розробника гри The Story of Barker – Дениса Соколова, який пройшов усі моменти розробки гори від початку і до кінця. Саме інтерв'ю взяв канал Український гік.

Читав, що все почалося з того, як ви просто почали вчитися і в результаті з’явилася гра у яку я грав. Можна якось детальніше? Ви самостійно курси шукали, чи комусь оплатили, тощо?

Після активізації бойових дій мені з родиною довелося переїхати з Харкова на захід України. На новому місці я придбав ноутбук для роботи. Віддалено працював за основними своїми проектами, які не пов’язані з іграми. Проєкти не забирають багато часу на підтримку і в мене з’явився час, який вирішив присвятити вивченню нових технологій, та й потужності комп’ютера вистачало для початку. Раніше я був пов’язаний з геймдевом, мав проєкти онлайн ігор, мобільних ігор, але це вже були застарілі технології (може хтось пам’ятає ігри на Adobe Flash). Я не розглядав курси чи менторів. Для вивчення багато інформації в інтернеті. З цієї причини, вибору ігрового двигуна для вивчення впав на Unity3D і Blender як 3D редактор. З цими екосистемами не був знайомим і почав з азів. Я за фахом програміст, тому мені C# як всі Сі-подібні мови близькі, але є нюанси. Моделювання вивчав з відео уроків у YouTube.

Як з’явилася сама ідея цієї гри? Хто такий Баркер та чому саме головоломки?

Мені завжди подобалися головоломки, загадки, таємниці. Ігри, які змушують думати або застосувати свої знання – це найкращі ігри. Я вирішив на AppStore пройтися топовими квестами і пограти на дозвіллі. Вивчаю технології та граю. Мені попалися дві круті ігри “Get aCC_e55” і “Tiny Room”, якими я надихнувся і зрозумів, що на даний час мені вистачає знань і умінь зробити щось схоже. З жанром не виникло питання – квест. Почав робити двигун для прототипу. Паралельно почав обмірковувати сценарій.

Спочатку було 3 варіанти: покинутий будинок, космічний корабель, морський корабель. Проаналізував інші ігри та вирішив зупинитися на останньому варіанті. Ім’я виникло від слова bark – барка, Barker – прізвище головного героя і так само називається корабель (співзвучно з Байрактаром?). Я описав локації, основні загадки, завдання, головоломки, але в ході розробки двигуна та моделювання все змінювалося. Точного ТЗ у мене не було і доводилося імпровізувати у процесі.

"У геймдеві — я раджу почати" — історія українського інді розробника ігор від переїзду до релізу у Steam, фото-1

Звідки натхнення із загадками? Чесно я зупинився на цятках, деякі дійсно важкуваті, але не скажу що неможливі.

У нас компанія друзів, ми пройшли всі квест кімнати у Харкові. Досвіду багато ? У грі 5 головоломок, які можуть здатися важкими, але вони всі 100% розв’язувані. Для тих хто не подужає, є можливість пропустити головоломку і грати як звичайний квест. Деякі класичні головоломки ми знаємо з дитинства, наприклад цятки, багато хто знає ханойську вежу, тут вона теж є.

"У геймдеві — я раджу почати" — історія українського інді розробника ігор від переїзду до релізу у Steam, фото-2

Ті самі цятки, які Гік тикав 30 хвилин

Гра вже релізнулась на більшості майданчиків, вона вже повністю готова, на вашу думку, чи будуть якісь додатки до неї?

Гра зроблена у вигляді історії. Ви проходите гру та дізнаєтесь щось нове про головного героя, проживаєте його історію. Не спойлеруватиму, але фінал вам повинен сподобатися. У мене є кілька відгуків, від тих, хто пройшов гру і всі вони в захваті від фіналу, мені дуже приємно, що вони позитивно оцінили мою задумку. “Історія Баркера” – це закінчена історія, яку немає сенсу розвивати. Але я планую проект, де не буде кінця, так звана нескінченна історія, у цьому жанрі.

Трохи про себе: чому вирішили взятися за це, що планували, що плануєте зараз у розрізі ігрової індустрії?

Я вже випустив гру, спробую зайнятися її просуванням, це ще одна діяльність, яка для мене цікава. Як я вже казав, я раніше був пов’язаний з ігровою індустрією, але відійшов від цього 5 років тому. Були плани повернутись, бо за плечима досвід. Але планував, не ось прям зараз, а згодом. Я мав свої плани і в цих планах геймдев не був на першому місці. Але так сталося, що збіглося, обставини змінилися. У всіх в Україні змінилися плани та обставини… Тепер наше головне завдання згуртуватися та допомагати ЗСУ, волонтерам у міру своїх можливостей.

"У геймдеві — я раджу почати" — історія українського інді розробника ігор від переїзду до релізу у Steam, фото-3

Що порадите тим, хто хоче у геймдев, але з якихось причин ще не взявся за навчання?

Для новачків, хто хоче спробувати себе у геймдеві – я раджу почати. Найважче розпочати. Вибравши технологію, почніть з перегляду відео для початківців, наприклад “моя перша гра”. Вивчайте, конспектуйте, дізнавшись нове. Крок за кроком ви наближатиметеся до своєї мети. Боріться – поборете!

Ну і щось натхненне наприкінці, що зараз на думці

У цей складний час для всіх українців, я хочу, щоб не опускали руки, а зібралися з силами і підтримували своїх близьких. Життя не зупинилося, нам треба бути сильними та рухатися до нашої перемоги спільно. Слава Україні – Героям Слава.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Високі оцінки користувачів за Корисність
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...