• Головна
  • Найважливіше, що потрібно знати про розміщення товарів в магазині
Новини компаній
15:00, 3 жовтня

Найважливіше, що потрібно знати про розміщення товарів в магазині

Новини компаній

Гарантувати високі продажі та задоволеність відвідувачів дозволяє відповідальний підхід до презентації товару. Насамперед, потрібні будуть якісні меблі для магазину, причому кожен стелаж перфорований потрібно встановити в правильному місці, щоб уповільнювати потік людей, але зробити процес покупок комфортним. Не менш важливо подбати про вибір місця розташування певних видів продукції. Якщо не дотримуватись системного підходу в цьому питанні, то будуть виникати труднощі, та можуть виникнути наступні проблеми:

  • частина продукції буде непомітною та довго залишатиметься на полицях;
  • працівникам доведеться витрачати надто багато часу на оновлення запасів;
  • одні стелажі торгові будуть переповнені, на інших, навпаки, не буде продукції;
  • клієнтам не будуть потравляти в очі цікаві позиції;
  • якісь продукти можуть бути пошкоджені.

Рекомендації щодо облаштування торгової зали

Найважливіше, що потрібно знати про розміщення товарів в магазині, фото-1

Незалежно від спеціалізації магазину, завжди необхідно дотримуватись наступних правил:

  • уникати закриття товару рекламними елементами, які заважатимуть їх розгледіти;
  • праворуч розміщувати позиції, до яких потрібно привертати найбільше уваги;
  • на рівні очей людини викладати товари, які мають краще продаватися;
  • міняти наповнення стелажів, щоб покупці звертали увагу не лише на ті вироби, за якими прийшли;
  • дотримуватися принципу логічності та зрозумілості розташування;
  • в кінці торгового залу розміщувати товари масового попиту – до них клієнт все одно дістанеться;
  • залишати 3-4 вільні сантиметри з краю полиць;
  • виділяти на кожен вид продукції стільки простору, скільки він приносить вам прибутку;
  • поруч розміщувати пов’язані між собою товари, наприклад, кетчуп з пельменями, пиво з чіпсами, чай та каву з печивом тощо.

Під час організації роботи продуктового магазину також слід відстежувати наповнення вітрин і створювати враження наповненості простору всілякими товарами. Найпростіший спосіб домогтися візуального різноманіття – використовувати дзеркальні поверхні, завдяки яким навіть при невеликому асортименті людина відчуватиме бажання щось купити. Якщо продаєте продукцію на вагу, то кожне найменування має займати 3 ряди, а щоб уникнути появи прострочених виробів – викладайте спереду товари з невеликим терміном зберігання. Остання, але важлива порада – зробіть так, щоб усі продукти, особливо нарізані сири, ковбаси та риба, виглядали апетитно.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...