
Найважливіше, що потрібно знати про розміщення товарів в магазині
Гарантувати високі продажі та задоволеність відвідувачів дозволяє відповідальний підхід до презентації товару. Насамперед, потрібні будуть якісні меблі для магазину, причому кожен стелаж перфорований потрібно встановити в правильному місці, щоб уповільнювати потік людей, але зробити процес покупок комфортним. Не менш важливо подбати про вибір місця розташування певних видів продукції. Якщо не дотримуватись системного підходу в цьому питанні, то будуть виникати труднощі, та можуть виникнути наступні проблеми:
- частина продукції буде непомітною та довго залишатиметься на полицях;
- працівникам доведеться витрачати надто багато часу на оновлення запасів;
- одні стелажі торгові будуть переповнені, на інших, навпаки, не буде продукції;
- клієнтам не будуть потравляти в очі цікаві позиції;
- якісь продукти можуть бути пошкоджені.
Рекомендації щодо облаштування торгової зали

Незалежно від спеціалізації магазину, завжди необхідно дотримуватись наступних правил:
- уникати закриття товару рекламними елементами, які заважатимуть їх розгледіти;
- праворуч розміщувати позиції, до яких потрібно привертати найбільше уваги;
- на рівні очей людини викладати товари, які мають краще продаватися;
- міняти наповнення стелажів, щоб покупці звертали увагу не лише на ті вироби, за якими прийшли;
- дотримуватися принципу логічності та зрозумілості розташування;
- в кінці торгового залу розміщувати товари масового попиту – до них клієнт все одно дістанеться;
- залишати 3-4 вільні сантиметри з краю полиць;
- виділяти на кожен вид продукції стільки простору, скільки він приносить вам прибутку;
- поруч розміщувати пов’язані між собою товари, наприклад, кетчуп з пельменями, пиво з чіпсами, чай та каву з печивом тощо.
Під час організації роботи продуктового магазину також слід відстежувати наповнення вітрин і створювати враження наповненості простору всілякими товарами. Найпростіший спосіб домогтися візуального різноманіття – використовувати дзеркальні поверхні, завдяки яким навіть при невеликому асортименті людина відчуватиме бажання щось купити. Якщо продаєте продукцію на вагу, то кожне найменування має займати 3 ряди, а щоб уникнути появи прострочених виробів – викладайте спереду товари з невеликим терміном зберігання. Остання, але важлива порада – зробіть так, щоб усі продукти, особливо нарізані сири, ковбаси та риба, виглядали апетитно.