• Головна
  • Доставка волонтерських вантажів за рахунок Нової пошти: як відправити та отримати — інтерв'ю із керівником гуманітарного напряму компанії
Новини компаній
15:00, 28 вересня

Доставка волонтерських вантажів за рахунок Нової пошти: як відправити та отримати — інтерв'ю із керівником гуманітарного напряму компанії

Новини компаній

Після повномасштабного вторгнення росії на територію України відбулися суттєві зміни не лише у суспільстві, але й в економіці. Більшість підприємств були вимушені перебудувати процеси й стати на військові рейки. Значна кількість компаній частину свого прибутку спрямовує на гуманітарну допомогу, підтримку ЗСУ.

Війна суттєво вплинула й на роботу лідера ринку експрес-доставки, компанії Нова пошта. Багато відділень були зачинені через російську агресію та окупацію. Новій пошті довелося суттєво трансформувати логістику, працювати в умовах різкого спаду вантажопотоку та нестачі персоналу. Та попри всі складнощі у перші ж дні війни у компанії значно посилився напрям гуманітарної допомоги, який Нова пошта започаткувала ще 2014 року.

Компанія співпрацює з благодійними фондами та сотнями міжнародних й українських волонтерських організацій, власним коштом доставляючи їхні вантажі. Про зміни, які відбулися після повномасштабного вторгнення, розповів керівник гуманітарного напряму Нової пошти Андрій Григоров.

Доставка волонтерських вантажів за рахунок Нової пошти: як відправити та отримати — інтерв'ю із керівником гуманітарного напряму компанії, фото-1

Керівник гуманітарного напряму Нової пошти Андрій Григоров

- Нова пошта — це бренд, який відомий майже кожному мешканцю України. Саме ця компанія доставляє величезну кількість посилок по території України та за кордоном. Разом з цим вона займається допомогою людям, які найбільше постраждали від військової агресії. Яким чином діяльність гуманітарного напряму змінилася після 24 лютого?

Проєкт Гуманітарна пошта був створений ще у 2014 році, коли воєнні дії точилися лише на Донбасі. У 2016 році ситуація на фронті змінилась, бої майже не велися. Новий сплеск гуманітарної діяльності відбувся з початком пандемії Covid-19: протягом двох років компанія зосередилась на допомозі у боротьбі проти коронавірусу. Ми закуповували й доставляли у лікарні потрібні медикаменти, маски, кисневе та інше обладнання для порятунку людей.

Після повномасштабного вторгнення наша діяльність майже не змінилася, але ми повинні були трансформуватися, консолідуватися та пристосовуватись до нових умов. Ми побачили не просто нові можливості для Нової пошти, а й величезну кількість роботи. Тож, після 24 лютого суттєво збільшилась кількість благодійних організацій, фондів, волонтерських угруповань, з якими ми співпрацюємо. Власне Гуманітарна пошта перетворилася на величезний гуманітарний напрям всередині Нової пошти. Він допомагає не лише з логістикою, але й з комплектацією та створенням гуманітарних наборів, які ми перевозимо з-за кордону. Суттєво зросла кількість та спектр соціальних програм, над якими зараз працюємо.

- Як саме ви зараз співпрацюєте з волонтерами?

Насамперед робимо те, що вміємо найкраще — логістику та доставку. Але водночас багато зусиль доклали до того, щоб консолідувати волонтерів, перетворити їх на єдину могутню силу. Кількість організацій, з якими ми співпрацюємо, вже понад 450. Мушу сказати, непросто співпрацювати з кількома сотнями волонтерів, які спеціалізуються на дуже різних напрямах. Тому ми закликаємо волонтерів об'єднуватися у групи та великі організації — це спрощує роботу й дозволяє пришвидшити доставку необхідних речей, медикаментів нашим бійцям та людям, які постраждали від військового вторгнення. Саме консолідація та співпраця волонтерів одне з одним суттєво покращили ситуацію та дозволили створити потужний рух, який допоміг підсилити український спротив.

Нова пошта безпосередньо долучилася до волонтерського руху: вивозили дітей, які залишилися без батьків, з інтернатів та дитячих будинків з прифронтової Донеччини та Луганщини, спочатку до Запоріжжя, а потім ще західніше.

Водночас наші відділення у Харківській області стали своєрідними точками, де збиралися волонтери, а також люди, які бажали допомогти. Саме тому значна кількість наших відділень — це не просто місце, де можна забрати посилку, сюди також приходять, щоб отримати продуктові набори чи іншу гуманітарну допомогу.

Наразі моя особиста мрія — створити повноцінну волонтерську гуманітарну платформу, основною метою якої буде допомога та об'єднання небайдужих людей. Ця платформа познайомить волонтерів одне з одним, вони зможуть консультуватися, об'єднувати зусилля та більш ефективно допомагати нужденним та постраждалим від війни. Намагаємося зробити так, щоб кожна людина, яка зайде на цей сайт, змогла знайти волонтера чи спеціаліста, який допоможе, або допомогти особисто.

Завдання Гуманітарного напряму Нової пошти — зробити так, щоб наша компанія асоціювалася саме з волонтерством та допомогою.

Доставка волонтерських вантажів за рахунок Нової пошти: як відправити та отримати — інтерв'ю із керівником гуманітарного напряму компанії, фото-2

Доставка медичного обладнання для одного зі шпиталів

- Що потрібно зробити волонтерській організації чи благодійному фонду, щоб взяти участь у програмі Нової пошти?

Є два варіанти. Перший — підписати договір про постійну співпрацю з Новою поштою та на регулярній основі перевозити товари, продукти для нужденних. Другий варіант дозволяє реалізовувати одноразові благодійні доставки. У такому випадку необхідно подати заявку на сайті Нової пошти. Термін розгляду заявки складає декілька днів. Для того, щоб Нова пошта підтвердила заявку, потрібно надати документи, які доводять, що організація не комерційна, а волонтерська чи громадська.

У кожної організації, з якою співпрацює Гуманітарна пошта, є свій кабінет на сайті. У цьому кабінеті можна подивитись кількість чи залишок балів на доставку, які нарахувала компанія. Саме цими балами волонтери оплачують послуги Нової пошти. Відразу після реєстрації кожен автоматично отримує 2-3 тисячі балів, 1 бал = 1 гривня. Є організації, з якими ми співпрацюємо ще з 2014 року, коли почалися військові дії на Донбасі. Щомісяця таким організаціям нараховується більш як 100 тисяч балів. З ними ми здійснили величезний об'єм перевезень та реалізували низку спільних проєктів.

Після використання всіх балів нам потрібен звіт, щоб розуміти, на які потреби волонтер їх витратив.


Співробітники Нової пошти роздають гуманітарну допомогу на деокупованих територіях

- Чи можуть волонтери, які роблять одноразове відправлення, скористатися цією програмою та зробити це за рахунок Нової пошти?

Такі волонтери також можуть скористатися програмою. Для цього необхідно зробити заявку, у якій важливо аргументувати, що вантаж не комерційний, а створений спеціально для допомоги іншим. Волонтер залишає власний номер телефону та очікує на дзвінок від співробітників компанії. У випадку позитивного рішення за заявкою ми надаємо волонтеру звичайний промокод, скориставшись яким можна відправити вантаж. Його потрібно надати оператору у відділенні, і тоді оплачувати доставку не треба. Тобто, як і у першому випадку, таке перевезення відбувається за рахунок Нової пошти і нічого не коштує для добродіїв.

Значна кількість волонтерів не хочуть переходити до постійної співпраці, аргументуючи це невеликими об'ємами. Але досвід каже, що зазвичай той, хто відправив допомогу один чи два рази — майже завжди починає відправляти її постійно. Тому дуже часто волонтери, які хочуть скористатися послугою одноразово, стають постійними партнерами та співпрацюють з Новою поштою регулярно.

Ми впевнені, що наша програма дозволяє об’єднати волонтерів, допомогти їм та зміцнити нашу державу. Ми віримо, що навіть невеликий пакунок продуктів, тепловізор або бронежилет здатні змінити хід війни та забезпечити Україні перемогу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...