Новини компаній
10:10, 20 червня

Яким має бути сайт у 2022 році

Новини компаній

Щоб привертати увагу користувачів та утримувати їх на сайті, фахівці аналізують смаки та потреби аудиторії. Ця інформація враховується під час створення сайтів, дозволяючи покращити інтерфейс, модернізувати технічну частину ресурсу та візуальне оформлення.

Візуальна складова має велике значення в онлайн-продажах. Дані досліджень показують, що вигляд сторінки істотно впливає на її фінансові показники. Так сайти із привабливим сучасним дизайном приносить на 30% більше прибутку, ніж застарілі, негарні сайти. Саме тому важливо відстежувати тенденції веб-дизайну. Розгляньмо деякі з найпопулярніших течій цього року.

Завдання, які вирішує дизайн

Який би дизайн ви не вибрали, дуже важливо, щоб він вирішував такі завдання:

  • покращував взаємодію з відвідувачами;
  • транслював цінності компанії;
  • міг стати точкою дотику між бізнесом та покупцями;
  • допомагав виділятися серед конкурентів.

Тренди 2022 року 

Тепер розгляньмо, що користується найбільшою популярністю цього року.

Насамперед слід виділити мінімалізм. З того часу, як він став популярним багато років тому, він не перестає залишатися в тренді щороку. А все тому, що основним пріоритетом такого дизайну є простота та зручність. Відсутність зайвих непотрібних елементів приваблює користувачів. Тому сміливо можете використовувати мінімалістичний дизайн та розраховувати на успіх.

Інший тренд, який є одним із топових вже як мінімум три роки – використання темної теми. Такий режим особливо зручний у темний час, коли потрібно зменшити вплив монітора або екрана телефону на очі. Таке рішення дуже добре підходить онлайн-магазинам, оскільки згідно зі статистичними даними близько чверті покупок відбувається саме вночі.

Все більшої популярності користується використання власної продукції, як елемента дизайну. Якщо пакування товару виглядає естетично та оригінально, її можна використовувати в оформленні сторінки. Це дозволить вбити відразу двох зайців: створити незвичайний дизайн, що кардинально відрізняється від дизайну конкурентів і захопити увагу відвідувачів, підвищивши таким чином запам'ятовування продукту. Найчастіше такий варіант використовують для просування продуктів, але це не означає, що він не підійде і для інших цілей.

Це лише декілька трендів, які можна розглянути перед розробкою сайтів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...