
«Велике будівництво» на Дніпропетровщині: реконструюють 26 шкіл, з них половина — вже працює», — Святослав Олійник, кандидат в депутати Дніпропетровської облради від партії «Слуга Народу»
«Велике будівництво»: Більш ніж велике
До якої області України ви б сьогодні не поїхали — обов’язково десь доведеться пригальмувати через ремонт дороги. Масштаби й підхід вражають: це вже не звичний «ямковий» ремонт. Тепер старий асфальт повністю прибирають, «стелячи» замість нього нове багатошарове покриття. І хоча таку картину на наших трасах можна спостерігати від початку року, досі не віриться, що таке можливо в Україні.
В Укравтодору амбітні плани на 2020 рік: 6500 кілометрів доріг, з яких 4200 — державного значення. Майже 600 об’єктів у 24 областях. Запланований бюджет — понад 90 млрд грн.
Перебіг робіт
За даними Укравтодору, на 1 вересня в усіх областях України вже відновили або побудували понад 1700 км доріг. Найбільше — в Харківський, Закарпатській і Запорізькій областях. Крім того, збудовано або відновлено 11 мостів і ще 39 — у роботі.
«Цього року Дніпропетровська область може пишатися великою кількістю завершених будівництв і реконструкцій. Головне в цифрах! Реконструюють 26 шкіл, з них половина — вже працює, інша частина буде готова до кінця 2020 року. У 15 дитсадках області — капітальні ремонти й будівництва з нуля. На 100% готові уже 4 об’єкти, ще 5 — на фінішній прямій. У 2020-му область завершує будівництво 9 спортивних об’єктів — стадіонів, багатофункціональних комплексів, басейнів. Дніпропетровщина — єдина область в Україні, де зводять малі групові будинки для дітей-сиріт, загалом у 6 населених пунктах. Планується оновити 150 км автошляхів, інтенсивно будується дорога на Київ», — вважає Святослав Олійник, кандидат в депутати Дніпропетровської обласної ради від партії «Слуга Народу».
Успіхи до вподоби не всім
Для безперебійного фінансування будівництва народні депутати від «Слуги Народу» підготували законопроєкт №3991, який передбачає зміни до державного бюджету, необхідні для покращення стану низки доріг і відновлення аварійних мостів. Документ послаблює обмеження на місцеві запозичення — витрати, пов'язані з таким боргом, не повинні перевищувати в наступних бюджетних періодах 30% обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на відповідні потреби.
Та перше ж голосування засвідчило, що далеко не всі політсили, представлені у Верховній Раді, готові виділяти кошти на покращення інфраструктури в Україні. Законопроєкт не підтримав жоден депутат з «Опозиційної платформи — За життя» та «Голосу».
Попри супротив опозиційних політичних сил і завдяки «монобільшості» документ підтримали і в обох читаннях.
«Ми йдемо на місцеві вибори, щоб надати українській молоді перспективу, знайти цікаву й гідну роботу там, де ти живеш, у своїй громаді. Щоб реалізувати, за завданням президента Володимира Зеленського, стратегію розвитку регіонів, а також завершити проєкт «Велике будівництво», — сказав Голова партії «Слуга Народу» Олександр Корнієнко.
Підтримка українців
Згідно з дослідженням Київського міжнародного інституту соціології, «Велике будівництво» підтримують майже 90% українців. Водночас понад 85% опитаних переконані, що навіть через пандемію коронавірусу зупиняти роботи не варто. А майже половина вважають, що насамперед за програмою «Велике будівництво» повинні відновлювати саме дороги. На другому місці — лікарні, на третьому — школи.
Велике будівництво в соціальних мережах
За «Великим будівництвом» можна стежити в реальному часі:
· Telegram
· YouTube

Святослав Олійник, кандидат в депутати Дніпропетровської обласної ради від партії «Слуга Народу»

Будівництво дитячого садка в смт Іларіонове Синельниківського району Дніпропетровської області

Капітальний ремонт загальноосвітньої школи в м. Синельникове Дніпропетровської області