"Київстар" скасовує плату за тариф: яким абонентам та чи треба підключати компенсацію

Після масштабного збою, який стався через хакерську атаку "Київстар" повністю відновив усі сервіси. Фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все полагодити. В якості компенсації, скасовується наступна плата за тариф для всіх користувачів.

Про це повідомляє сайт 056 з посиланням на пресслужбу компанії.

Завдячуючи кожному, хто продовжував підтримувати та вірити у відновлення роботи "Київстар":

  • скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
  • виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.

Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:

  • абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
  • бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
  • користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.

Все відбувається автоматично. У день планової оплати гроші з рахунку не знімуться і вам нарахуються всі обсяги за тарифом. Детальніше — за посиланням: https://kv.st/gf.

"Ми вдячні вам за терпіння, підтримку і кожне тепле слово в коментарях. І, особливо, за те, що ви поруч", - йдеться в повідомленні.